Virtual Eventplanner

voor het online vormgeven van jouw event

Ben jij een ondernemer en wil je graag voor jouw medewerkers of zakenrelaties een event organiseren maar ontbreekt het je aan tijd én personeel? Ben je druk met het draaien van jouw onderneming en is het plannen van een evenement niet jouw core-business? Of ben je gestart met de planning maar kom je niet verder en zou je onderdelen uit handen willen geven? Denk dan eens aan een Virtual Eventplanner.

De Virtual Eventplanner kun je inzetten waarvoor jij dat wil. Samen kijken we hoe ik jou kan helpen bij het vormgeven van het event.. Dat kan het in elkaar zetten van een draaiboek zijn, maar ook bijvoorbeeld het bij elkaar zoeken van de juiste leveranciers. Of denk aan het ontwerp voor een event. Alles is mogelijk! En dat allemaal online!

Wij zijn absoluut een match als...

je gelukkig wordt van een goede kop koffie

’s ochtends heel vroeg in een opkomend zonnetje in alle rust een goede kop koffie drinken, voor mij een geluksmomentje!

je blij wordt van de creativiteit om je heen

de hele dag door staat mijn brein aan! Samenwerken met mensen die creativiteit weten te waarderen is het allermooiste wat er is

tafelstyling
kleurige tafelstyling bruiloft
backdrop bloemen bruiloft
styling tropisch bruiloft

7 jaar

ervaring als wedding- & eventplanner

50+

draaiboeken heb ik in elkaar mogen zetten

> 60

professionals behoren tot mijn netwerk

Wat zijn de opties?

De Virtual Eventplanner pakt alle mogelijke werkzaamheden op die te maken hebben met de organisatie van een event. Dit kan dus heel breed zijn! Loop je bijvoorbeeld vast bij het opstellen van een draaiboek, dan kan de virtual eventplanner jou helpen. Maar ook de gehele planning van een event kun je uit handen geven. En het mooiste? Ik plan jouw event vanuit mijn eigen kantoor, dus je bent geen kostbare werkplek kwijt! Ons contact zal voornamelijk via e-mail, telefoon of Whatsapp verlopen. Het eerste oriënterende en tevens kennismakingsgesprek vindt wel bij jou op kantoor plaats (al is digitaal ook prima als dat de voorkeur heeft). De wensen worden dan geïnventarisserd en we kijken samen hoe ik jou kan helpen bij het plannen van het event.

Drie reden waarom je voor een Virtual Eventplanner kiest

1.  Door personeelstekort wordt er geen personeelsfeestje meer georganiseerd

2.  Een event organiseren is niet jouw core-business dus het kost je zeeën van kostbare tijd

3.  Je komt niet verder dan het bedenken van hetzelfde feestje wat jullie al jaren organiseren

weddingplanner weddingstyliste bruiloftstyling
weddingstyliste

een Virtual Eventplanner neemt jou zoveel werk uithanden!

–> de juiste passende leveranciers worden gezocht & aan je voorgesteld

 –> alle leveranciers en hun expertises worden bij elkaar gebracht

–> het onderhouden van contact met de gekozen leveranciers wordt tot aan het event voor je verzorgd

Handige info

Het uurtarief voor een Virtual Eventplanner bedraagt €95 ex BTW. Na het kennismakingsgesprek wordt een vrijblijvende offerte opgesteld met daarin opgenomen een urenschatting. De uren worden digitaal bijgehouden en verantwoord (zichtbaar op een persoonlijke beveiligde pagina op de website).